Ημέρα των Ευχαριστιών στην Κόστα Ρίκα

Πριν από δύο χρόνια σήμερα ο Μπεν και εγώ ήμασταν στην Κόστα Ρίκα για την εβδομάδα των Ευχαριστιών. Δεν θυμάμαι καν πώς ή γιατί πήραμε την ιδέα να πάμε εκεί, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι ήταν το καλύτερο ταξίδι που έχουμε πάρει ποτέ (ίσως ακόμη και να νικήσουμε το μήνα του μέλιτος στο Μπελίζ)!
Την Ημέρα των Ευχαριστιών πήγαμε στο Manuel Antonio και στο Εθνικό Πάρκο (και στην παραλία). Ήταν η πιο αξιοσημείωτη μέρα του ταξιδιού μας και μιας ημέρας T που δεν θα ξεχάσω ποτέ! Ήταν πλήρης παράδεισος.

Υπήρχαν πιθήκους, ιγκουάνα, ρακούν, πουλιά και ακόμη και μια λεία! Οι πίθηκοι και τα ρακούν προσπαθούσαν επιθετικά να κλέψουν τρόφιμα από τους ανθρώπους!
Τα τελευταία μου βίντεο

Το Podcast ανακεφαλαιώνει από τις 6 Αυγούστου
Και εδώ είναι ένα νέο βίντεο με μια γρήγορη ανασκόπηση 3 podcasts που άκουσα χθες.
Podcasts relapped:

Το Drama Club – Απρίλιος 2018 επεισόδιο για τη Monica Lewinsky και το επεισόδιο του Ιουλίου 2018 για τον Conan O’Brien και τη Δούκισσα της Υόρκης Fergie. Ενδιαφέροντα πράγματα!

Το πρωί Toast Podcast – το σημερινό επεισόδιο για τα καυτά θέματα, συμπεριλαμβανομένου του E! Ανακοίνωση ειδήσεων ότι η εκπομπή θα ακυρωθεί πλήρως (οι Times έχουν αλλάξει λίγο τελευταία, αλλά τώρα έχει τελειώσει).

Juicy Scoop με Heather McDonald – Συνέντευξη με τον Captain Sandy από κάτω από το κατάστρωμα Μεσόγειο

Περισσότερα βίντεο

00:00
08:21
07:26

Και μετά από πεζοπορία γύρω από λίγο κολύμπησα στον ωκεανό και ξαφνικά κάποιος στην ακτή άρχισε να φωνάζει κάτι και να δείχνει προς την κατεύθυνσή μου. Για ένα δεύτερο “καρχαρία!” Πέρασε το κεφάλι μου! Αλλά, [αποδείχθηκε] μια σημαντική θαλάσσια χελώνα. Συνέχισε να έρχεται για αέρα και προσπάθησα να κολυμπήσω κατά μήκος της πλευράς του για όσο διάστημα μπορούσα. Best.Thanksgiving.ever.

Για λίγες μέρες μείναμε σε ένα Eco-Lodge και φάγαμε πρωινό έξω κάθε πρωί στην πράσινη ομορφιά. Μου άρεσε το φαγητό της Κόστα Ρίκο – ρύζι, φασόλια και ψάρια!

Αναρριχηθήκαμε σε ένα ηφαίστειο…

Και πέρασε το “Peligro!” Σημάδια επειδή ζούμε επικίνδυνα.

Εδώ είναι η θέα μιας λίμνης από το ηφαίστειο…

Εμείς φερμουάρ στο τροπικό δάσος.

Ήταν καταπληκτικό. Είχα μια τρελή αγάπη για το τροπικό δάσος από τότε που ήμουν παιδί. Στην πραγματικότητα, να ελέγξω το δάσος ήταν ένα όνειρο. Θέλω πραγματικά να εξερευνήσω και άλλα δάση βροχής τώρα! Αποθηκεύστε το τροπικό δάσος !!

Μισθήσαμε ένα αυτοκίνητο και οδηγήσαμε πάνω και κάτω από την ακτή του Ειρηνικού, αλλά υπήρχαν κάποια εμπόδια στην πορεία …

Ο Μπεν αγάπησε το φρέσκο ​​χυμό καρύδας; Δεν είναι απλώς το πράγμα μου.

Επισκεφθήκαμε επίσης μια φυτεία καφέ και έπρεπε να απολαύσουμε τον φρέσκο ​​καφέ της Κόστα Ρίκο.

Κάναμε μερικούς νέους φίλους … εδώ είναι ένα coati;

Και υπήρχαν αδέσποτα σκυλιά παντού.

Είναι μια αρκετά ανώμαλη διαδρομή από τα ηφαίστεια (εσωτερική) στην παραλία, αλλά αξίζει εντελώς τις απόψεις.

Νομίζω ότι η ημέρα των ευχαριστιών είναι οι αγαπημένες μου διακοπές (γιατί μου αρέσει το φαγητό)! Και αυτό το ταξίδι της Κόστα Ρίκα ήταν το αγαπημένο μου T-Day ποτέ. Ο Ben και εγώ ερωτεύτηκα την Κεντρική Αμερική σε αυτό το ταξίδι και ονειρεύτηκε να εξερευνήσουμε άλλες χώρες της περιοχής (εξ ου και το μήνα του μέλιτος του Μπελίζ).

Ελπίζω να έχετε μια αξιοσημείωτη ημέρα των ευχαριστιών !!! Τώρα, πρέπει να επιστρέψω στο μαγείρεμα…

Στείλτε μου το βιβλίο εργασίας

Σώσει

Το να μοιράζεσαι σημαίνει ότι νοιάζεσαι!